Mercure Hotels & Resorts: Az Év Nemzetközi Márkája 2025-ben
A hiteles, helyi inspirációkkal teli vendégélményeiről ismert Mercure Hotels & Resorts szállodalánc elnyerte az Év Nemzetközi Márkája díjat az Európai Franchise Szövetség (EFF) 2025-ös díjátadó gáláján. A rangos elismerés a Mercure lendületes nemzetközi terjeszkedését és a szállodai franchise-szektorban betöltött kiemelkedő szerepét ismeri el.
Nemzetközi terjeszkedés és helyi hitelesség
1973-as alapítása óta a Mercure a kulturális kapcsolatok és a regionális eredetiség filozófiáját képviseli. A szállodalánc célja, hogy autentikus vendégélményt kínáljon, amely betekintést nyújt az adott város vagy régió igazi arcába. Az Accor portfólióján belül a Mercure márka jelenleg a legkiterjedtebb fejlesztési tervekkel rendelkezik. Világszerte több mint 210 új szálloda építését tervezi, ezzel tovább erősítve elkötelezettségét a helyi ihletésű élmények iránt.
Vincent Moskovtchenko, az Accor közepes méretű márkákért felelős európai és észak-afrikai marketing alelnöke kiemelte: „A díj elismeri a Mercure elkötelezettségét a helyi kultúra iránt. A siker középpontjában partnereink állnak, akikkel együtt folytatjuk terjeszkedésünket, ezzel új lehetőségeket kínálunk az utazóknak, hogy a régiók kultúráját, ízeit és hangulatát megismerjék.”
Mercure jelenléte Magyarországon
A Mercure a hazai piacon is aktívan jelen van. Kiemelkedő szállodái közé tartozik a 2020-ra teljesen megújult, több mint négyszáz szobás Mercure Budapest Korona, az ikonikus belvárosi Mercure Budapest City Center, valamint a Várnegyed szomszédságában található Mercure Budapest Castle Hill. Emellett 2022-ben nyitott két kelet-magyarországi szállodát. A Mercure Tokajt és a Mercure Debrecent, míg 2023 óta a Mercure Székesfehérvár Magyar Király várja a vendégeket.

Európai Franchise Díj – a szakma legjobbjai
Az Európai Franchise Díjakat egy 18 nemzeti franchise szövetségből álló zsűri ítéli oda, amely a korábbi versenyek győzteseit képviseli. Az Év Nemzetközi Márkája díjon kívül a gálán elismeréseket osztanak ki többek között az Év Franchise-vevője, az Év Franchise-tulajdonosa, a Felemelkedő Franchise Márka és a Franchise Hall of Fame kategóriákban.
Mathias Lehner, az EFF elnöke hangsúlyozta: „Az európai díj egyedülálló lehetőség a franchise-közösség összehozására, arra, hogy együtt ünnepeljük az ágazat legjobbjait. Megtiszteltetés számunkra, hogy értékelhetjük a legjobb koncepciókat és személyiségeket.”
Mercure – helyi élmények globális szinten
Az utazók római istene, Merkúr ihletésére létrejött Mercure szállodák nem csupán szállást kínálnak, hanem ajtót nyitnak a helyszínek felfedezéséhez. A „Discover Local” program keretében a vendégek mindenütt helyi élményekre számíthatnak. Legyen szó a város híres látnivalóiról, helyi gasztronómiáról vagy autentikus hangulatról. A Mercure több mint 1000 szállodával rendelkezik több mint 70 országban, az Accor globális portfóliójának részeként pedig a világ egyik vezető vendéglátóipari csoportját képviseli.
Forrás: Accor

