Time Out Market Budapest: új gasztropiac Budapest szívében
Idén szeptember 20-án megnyitja kapuit a Time Out Market Budapest a felújított Corvin Palace épületében, a Blaha Lujza téren. Az ikonikus áruház új élete immár a kulináris élményekről szól, egy több mint 2500 négyzetméteres gasztropiac, tetőterasz, 540 ülőhely, 11 étterem, három bár és öt rendezvényhelyszín várja a vendégeket naponta 11:30 és 23:30 között. Ez a nyitás nem csupán Budapest gasztronómiai kínálatát bővíti, hanem új látnivaló és élményhelyszín is lesz a városba érkező turisták és a helyiek számára.
Miért különleges a Time Out Market koncepció?
A Time Out Market elsőként 2014-ben, Lisszabonban nyílt meg. Mára világszerte több nagyvárosban – például New Yorkban, Montreálban, Dubaiban vagy Prágában – is jelen van. A koncepció lényege, hogy egy helyen gyűjti össze a város legjobb éttermeit és séfjeit. Ezt kiegészíti bárokkal, kulturális eseményekkel és inspiráló közösségi terekkel.
A Time Out Market nem csupán étkezési lehetőség, hanem komplex gasztronómiai élmény, amely egyszerre modern és autentikus. Ez teszi igazán vonzóvá mind a helyi lakosok, mind a nemzetközi turisták számára.
A budapesti étterem- és italkínálat
A Time Out Market Budapest nemzetközi színvonalon, mégis helyi karakterrel mutatkozik be. Az éttermek sorában olyan ikonikus nevek kapnak helyet, mint az Anyukám Mondta, a Pingrumba, a Szaletly, a 101 Bistro, Rácz Jenő M’EAT koncepciója vagy az Essência Restaurant séfjének új projektje, a LIRA. A kínálatot kiegészíti a Bigfish, a Tuning Burger és több ázsiai és street food specialista.
Az italfronton a Dreher tanksör, a Wines of Hungary válogatott borai és az Absolut Bar koktéljai emelik a színvonalat. Az árak a gyors, street food jellegű falatoktól a prémium fogásokig terjednek. Így széles vendégkör találhatja meg a számára ideális ajánlatot.
Mit jelent a szállodák számára a Time Out Market Budapest?
A budapesti szállodák számára a Time Out Market megnyitása egyedülálló lehetőség. A mai utazók már nem csupán szállást keresnek, hanem élményeket. Szeretnék felfedezni a város gasztronómiáját, kipróbálni a legjobb éttermeket és autentikus ízeket.
A szállodák ajánlhatják vendégeiknek a Time Out Marketet mint biztos minőséget és változatosságot nyújtó gasztronómiai célpontot. Egy városlátogatás során kényelmes megoldás, hogy egy helyen több étterem kínálata is elérhető, ráadásul központi lokációban. Ez különösen vonzó lehet a konferenciaturizmusban vagy a rövid városlátogatások esetén.
Emellett a közelség marketingértékké is válhat. Egy szálloda pedig, amely a Corvin Palace környékén található, kiemelheti honlapján és közösségi felületein, hogy vendégei pár perc sétával elérhetik Budapest egyik legizgalmasabb új gasztropiacát.
Új szintre emelt vendégélmény
A Time Out Market Budapest nem csupán egy új étkezési helyszín. Hanem egy olyan komplex élmény, amely ötvözi a gasztronómiát, a kultúrát és a közösségi találkozásokat. Ez a koncepció hozzájárul ahhoz, hogy Budapest még vonzóbb úti cél legyen a nemzetközi turizmus térképén.
A szállodák számára mindez egyértelmű előnyt jelent. A vendégek elégedettebbek lesznek, ha olyan programot ajánlanak nekik, amely garantáltan magas színvonalú, változatos és emlékezetes. A Time Out Market pedig pontosan ezt kínálja.
Nyitókép: Time out market Lisszabon

